Курс "Все про діджитал. Практичні заняття по банерній рекламі, контексту, SMM та іншим видам просування у мережі від практиків із Adriver, Admixer, Google,Yandex і Gemius" (Курс КАР)

Общая информация о Курс КАР Редактировать
Редактировать
Курс "Все про діджитал. Практичні заняття по банерній рекламі, контексту, SMM та іншим видам просування у мережі від практиків із Adriver, Admixer, Google,Yandex і Gemius"
Город:
Адрес:
пр-т Победы 5А
Телефон:
+38 044 233 64 03
Преподавание - Оценить -
Материальная база - Оценить -
Расположение - Оценить -
Цена/качество - Оценить -
Общая оценка - Оценить -
Дополнительная информация о подразделении Редактировать
Редактировать

Целевая аудитория

Курс призначений для випускників ВУЗів, які бажають розпочати кар’єру в інтернет маркетингу на медіаринку або на стороні клієнта, для співробітників медійних агентств, які бажають поліпшити свої знання та розвинути свою кар’єру і т.д.

Программа

Курс проводить: Сальніков Сергій. У сфері електронного маркетингу з 2007 року в таких компаніях як Brainberry, Go Interactive!, NEOS. На даний момент обіймає посаду аудитора в Інституті Медіа Аудиту.

Дата проведення: 10 червня – 31 липня 2013 року.

Час занять: Понеділок, середа (по 4 академічних години два рази на тиждень, 8 тижнів)

Кількість учасників: до 20 осіб

Місце проведення: м. Київ, пр. Перемоги, 5а

Для кого цей курc: 

Курс призначений для випускників ВУЗів, які бажають розпочати кар’єру в інтернет маркетингу на медіаринку або на стороні клієнта, для співробітників медійних агентств, які бажають поліпшити свої знання та розвинути свою кар’єру, для медіа-менеджерів, бренд менеджерів, фахівців з маркетингу, співробітників суміжних з маркетингом професій і т.д.

Опис курсу:

Даний курс покликаний системно розповісти про всі основні напрямки Інтернет маркетингу, шляхом конвертації практичного досвіду спеціалістів, що працюють у різних складових ринку.

Що із себе представляє реклама в Інтернет, як вона працює, хто її продає і як за неї не переплатити.

Детально розроблений курс включає системи аналізу аудиторії та як вона вимірюється, як реалізовуються медіа-кампанії за участі банерних систем, який інструментарій Вам необхідно вибрати під потреби рекламної кампанії.

У програму включено такі основі розділи:

Огляд ринку

  • Структура ринку;
  • Основні гравці;
  • Пенетрація UA-Internet;
  • Дослідження (Gemius, InMind);

Банерна реклама

  • Медіа-планування;
  • Індустріальні панелі;
  • AdRiver;
  • Види банерної реклами;
  • Практичні заняття;
  • Post-Buy
  • Аудит рекламної кампанії;

Контекст/SEO-оптимізація

  • Що таке контекстна реклама?
  • SEM;
  • Рекомендації Google і Yandex, як створити пошук у мережі;
  • Практичні зайняття;
  • Post-Buy
  • Аудит рекламної кампанії;

SMM/Viral marketing

  • Як знайти свого користувача?
  • Що насправді SMM?
  • Приклади успішних кампаній;

Працевлаштування

  • Де і що шукати;
  • Резюме;
  • Рекомендаціі з працевлаштування.

Запрошуються учасники.

Запис за телефоном: 044 233 64 03 та 099 424 07 07

По e-mail: [email protected]

На сайті: http://adacademy.com.ua/vse-pro-didzhital-praktichni-zanyattya-po-banernij-reklami-kontekstu-smm-i-inshim-vidam-prosuvannya-u-merezhi-vid-praktikiv-iz-adriver-admixer-googleyandex-ta-gemius

Відгуки студентів Київської Академії Реклами: http://adacademy.com.ua/otzyvy.
Расположение на карте

Популярные ВУЗы