Целевая аудитория
Курс призначений для випускників ВУЗів, які бажають розпочати кар’єру в інтернет маркетингу на медіаринку або на стороні клієнта, для співробітників медійних агентств, які бажають поліпшити свої знання та розвинути свою кар’єру і т.д.
Программа
Курс проводить: Сальніков Сергій. У сфері електронного маркетингу з 2007 року в таких компаніях як Brainberry, Go Interactive!, NEOS. На даний момент обіймає посаду аудитора в Інституті Медіа Аудиту.
Дата проведення: 10 червня – 31 липня 2013 року.
Час занять: Понеділок, середа (по 4 академічних години два рази на тиждень, 8 тижнів)
Кількість учасників: до 20 осіб
Місце проведення: м. Київ, пр. Перемоги, 5а
Для кого цей курc:
Курс призначений для випускників ВУЗів, які бажають розпочати кар’єру в інтернет маркетингу на медіаринку або на стороні клієнта, для співробітників медійних агентств, які бажають поліпшити свої знання та розвинути свою кар’єру, для медіа-менеджерів, бренд менеджерів, фахівців з маркетингу, співробітників суміжних з маркетингом професій і т.д.
Опис курсу:
Даний курс покликаний системно розповісти про всі основні напрямки Інтернет маркетингу, шляхом конвертації практичного досвіду спеціалістів, що працюють у різних складових ринку.
Що із себе представляє реклама в Інтернет, як вона працює, хто її продає і як за неї не переплатити.
Детально розроблений курс включає системи аналізу аудиторії та як вона вимірюється, як реалізовуються медіа-кампанії за участі банерних систем, який інструментарій Вам необхідно вибрати під потреби рекламної кампанії.
У програму включено такі основі розділи:
Огляд ринку
- Структура ринку;
- Основні гравці;
- Пенетрація UA-Internet;
- Дослідження (Gemius, InMind);
Банерна реклама
- Медіа-планування;
- Індустріальні панелі;
- AdRiver;
- Види банерної реклами;
- Практичні заняття;
- Post-Buy
- Аудит рекламної кампанії;
Контекст/SEO-оптимізація
- Що таке контекстна реклама?
- SEM;
- Рекомендації Google і Yandex, як створити пошук у мережі;
- Практичні зайняття;
- Post-Buy
- Аудит рекламної кампанії;
SMM/Viral marketing
- Як знайти свого користувача?
- Що насправді SMM?
- Приклади успішних кампаній;
Працевлаштування
- Де і що шукати;
- Резюме;
- Рекомендаціі з працевлаштування.
Запрошуються учасники.
Запис за телефоном: 044 233 64 03 та 099 424 07 07
По e-mail: [email protected]
На сайті: http://adacademy.com.ua/vse-pro-didzhital-praktichni-zanyattya-po-banernij-reklami-kontekstu-smm-i-inshim-vidam-prosuvannya-u-merezhi-vid-praktikiv-iz-adriver-admixer-googleyandex-ta-gemius
Відгуки студентів Київської Академії Реклами: http://adacademy.com.ua/otzyvy.