Тренинг центр Виктории Буник
Тренинг центр Виктории Буник:  Львов

Тренинг центр Виктории Буник

Общая информация о Тренинг центр Виктории Буник Редактировать
Редактировать
Тренинг центр Виктории Буник
Город:
Адрес:
ул. Медовая 1/3
Телефон:
+380969541867
Официальный сайт:
Преподавание - Оценить -
Материальная база - Оценить -
Расположение - Оценить -
Цена/качество - Оценить -
Общая оценка - Оценить -
Дополнительная информация о школе Редактировать
Редактировать
Тренінг Центр Вікторії Буник – це єдиний тренінг- та консалтинг- центр, що спеціалізується на навчанні персоналу, надання консультаційних послуг та зовнішньому обслуговуванні (аутсорсингу) компаній у сферах:
  • HORECA (готелі, ресторани, кафе)
  • Туризму
  • Сферах надання послуг та високого сервісу(магазини, салони краси тощо)
  • Сфері активних продаж послуг
  • HR
  • Бізнес-англійська

Своєю діяльністю ми активно займаємось вдосконаленням сервісу у готелях, ресторанах, магазинах, салонах краси, тур фірмах. Ми повністю покрили ті сфери, де іноземний турист може зіткнутись із такою тонкою річчю, як «гостинність», де він повністю може відчути «українську гостинність». Нажаль, як показує досвід, та наші неодноразові перевірки гостинності в цих сферах, ми далекі від істинної висококласної гостинності. Україна - велика країна, з багатою культурою та історією, смачною і різноплановою кухнею, що викликає щирий інтерес у безлічі туристів з різних країн! Ми просто зобов'язані бути всесвітньо відомими своєю гостинністю і бездоганним обслуговуванням!

Цінності Тренінг Центру:
  • Професійність. Ми докладаємо всіх зусиль для виконання своєї роботи на найвищому професійному рівні.
    Чесність. Ми проводимо свій бізнес відкрито та чесно, дотримуючись найвищих етичних вимог.

  • Якість. Головним завданням нашого Центру є досягнення високої якості в усіх наших послугах, в роботі з людьми, в обслуговуванні наших клієнтів, в соціальній та безкоштовній діяльності Центру. Ми стараємось дати більше ніж від нас очікують.
    Відовідальність. Ми особисто відповідаємо перед своїми клієнтами за виконання поставлених перед нами завдань.

  • Доступність. В часи теперішньої кризи та загалом політичної ситуації в країні, усі, і власники бізнесів і пересічні громадяни стараються економити. Зважаючи на цей фактор ми не ставимо захмарних цін на наші тренінги та курси. Вартість наших послуг є нижче середньориночних і це зроблено для того, щоб кожен мав змогу розвивати свій персонал та себе, підвищувати сервіс свого бізнесу та лояльність своїх працівників, при цьому якість навчальних програм не змінюється.

  • Інноваційність. На сьогодні не існує таких тренінг центрів, які б обслуговували лише сфери надання послуг. Ми в своєму роді перші. З таким же підходом ми створюємо і програми для працівників цих сфер. Ми постійно навчаємось, проходимо навчання та тренінги за кордоном і ділимось своїм досвідом із Вами.

  • Позитивний підхід. До усього чим ми займаємось в першу чергу підходимо із щирістю, добротою, та позитивним настроєм. Ми любимо людей, яких навчаємо та заражаємо їх своїм позитивом, надихаємо на позитивне відношення до усього навколо. Ми любимо справу, якою займаємось і невтомно у ній вдосконалюємось.

Наш принцип:


Веди себе так, як би ти хотів, щоб поводились із тобою.

Місія нашої компанії


Місія нашої компанії полягає в тому, щоб все більше і більше, шляхом навчання, підвищувати сервіс та покращувати гостинність України, щоб терміни «Українська Гостинність» і «Український сервіс» стали синонімами таких понять, як бездоганність, професіоналізм, висока якість.

Ми створили лише ті курси та тренінги в яких ми самі працюємо, в яких ми досягли успіху. Ми 100% практики даних сфер.

Усі наші курси та тренінги – це 70% практики і 30% необхідної теорії. Адже саме теорія – дає поштовх і необхідний фундамент для відпрацювання потрібних нам в роботі навиків.

Послуги Центру

  • Навчання персоналу готелів, ресторанів та кафе
  • Навчання продавців, продавців-консультантів
  • Навчання персоналу салонів краси
  • Навчання менеджерів з туризму
  • Навчання менеджерів з персоналу
  • Написання внутрішніх стандартів
  • Розроблення та написання корпоративної культури
  • Підбір та оцінка персоналу для сфери HORECA
  • Побудова відділу навчання
  • Проведення «Таємного Клієнта»
  • Організація та проведення Ворк Шопів (навчання + відпочинок + командо згуртовування)
Расположение на карте

Популярные ВУЗы